loading...
تک دانلود
سس

تبلیغ

مجموعه کمیاب طنز مهران مدیری

تک

<script type="text/javascript">var pb_pkadcode_user_id = 1474;</script>

<script type="text/javascript" src="http://pkadcode.in/popbox.js"></script>

AMIR بازدید : 729 دوشنبه 1394/09/23 نظرات (0)

دانلود آهنگ زیبای رضا رامیار به نام آشوب دلم + متن آهنگ

با 2 کیفیت 230 و 128

New Gheysar songs

Download New Song By Reza Ramyar Called Ashoobe Delam

ارائه شده توسط سایت اینترنتی تک دانلود 

*******

دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128

*******

 

متن آهنگ

بیا ببین آواره شده این دلم

از کی باید بگذرم اونی که دیوونشم

از این به بعد تنها میمونی دلم

کجاس اونی که یه عمر میگفت عاشقتم

***

آشوب دلم تو نباشی چجوری آروم بشم

از کی بگذرم از اونی که یه عمره دیوونشم

حالا که دلم درگیرت شده میخوای آواره شم

آشوب دلم تو نباشی چجوری آروم بشم

از کی بگذرم از اونی که یه عمره دیوونشم

حالا که دلم درگیرت شده میخوای آواره شم

***

سهم من تنهایی شده عاقبت

حال و روز منو ببین کجایی بی معرفت

این دلم باز میگیره بهوونت رو

تو که میدونی جون من بستس به جون تو

***

آشوب دلم تو نباشی چجوری آروم بشم

از کی بگذرم از اونی که یه عمره دیوونشم

حالا که دلم درگیرت شده میخوای آواره شم

آشوب دلم تو نباشی چجوری آروم بشم

از کی بگذرم از اونی که یه عمره دیوونشم

حالا که دلم درگیرت شده میخوای آواره شم

 

 

کپی تنها با ذکر منبع مجاز است  

 

 

توضیحات

برچسب ها صداي جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , دانلود صداي جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , دانلود موزيک جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , دانلود فايل صوتي جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , دانلود6آلبوم جديد جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , خواننده جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , شعر جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , دانلود آنگ جديد جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , دانلود رپ جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , دانلود آهنگ پيشواز جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , دانلود آهنگ پيشواز ترانه جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , دانلود ترانه هاي جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , دانلود اولين آلبوم جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , دانلود آهنگ جديد جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , دانلود رپ جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , دانلود رپ هاي جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , دانلود با لينک مستقيم جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم , دانلود با لينک مستقيم ترانه جديد و زيباي رضا راميار به نام آشوب دلم ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
newfilm1 ارائه دهنده ی جدیدترین سریال ها و فیلم اکشن و هیجانی و درام و ..........
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آیا تک دانلود را دنبال می کنید ؟
    در خواست فیلم و سریال شما

    سریال ها

    .....................................................


    آمار سایت
  • کل مطالب : 357
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 868
  • باردید دیروز : 519
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,279
  • بازدید ماه : 9,144
  • بازدید سال : 107,987
  • بازدید کلی : 1,501,814
  • کدهای اختصاصی
    تک دانلود.جدیدترین فیلم های اکشن هیجانی و ترسناک
    دسترسی سریع

    پیشنهاد ما به شما

    .................................

    .................................

    .................................